ÖÖÖÖÖ D:

YYYYY D: är fett trött & dushat nyss så jag måste plata håret D;  orkar inte skriva men jag bloggade inte i går så känner att jag mååååste D:


Men aa jag hadde Teater uppspel i dag och ja de gick väll bra :) sen va mira hemma hoss mig i typ 45 minuter :D och vi satt och kollade på bilder när jag va liten O_O

har lite bilder att ladda upp på amanda mest♥




Sweeto





I morn börgar jag tidigt och slutar ganska sent
Men nu ska jag glooo tv och platta mitt mongo hår

Och hannah du måste komma upp till stockholm!! VI saknar diig D:

Hannah♥Mira♥Elin♥

igga min miin :O

och fannay saknar diig mee D:<3


/(/ Eliinh

Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHA fina bilder :D

2010-05-06 @ 10:40:36
Postat av: ammi

hej du där. TA BORT BILDERNA PÅ MIG FÖR I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-07 @ 16:16:37
URL: http://aboutammi.bloggspace.se
Postat av: Eliinh

NOOOO WEY!!! ;)

2010-05-08 @ 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0