platt VS lockigt i morn :O

har beslutsångest...
har beslutsångest...
harbeslutsångest....
har beslutsångest...
har beslutsångest..

harbeslutsångest...






vad fan äre för fel på min kamera :O mina senaste bilder är borta D: vad ska jag ta mig till
börjat fett tidigt i morn D: med hemkunskap :/ och senare på dan rida på ridskolan :P
,torsdag träffar jag nog mira OCH på Söndag THurs :D:D längtar

/(/ Eliinh


Mensverck D:

har inte hafft tillgång till data nu den här tiden :O
men har inte gjort nått specielt b:/
ska bli medryttare på Thurs :D :D börjar nästa vecka :D vo kommer ha en fin tid tillsammans men hopas
de inte blir så mycket snö i vinter för då måste vi pulsa typ 2-3 km i snöö D:


först tiden i skolan har völl vart okej förutom alla nya mupp lärare men men ..




MIN KAMERA FUNKAR IGEN :D :D

så nu kan jag böja ta kort igen :D

/(/ Eliinh


Miraa gästbloggar :D

tjena eliins blogg nu burjar skolan jobbiga tider! Har hafft ett nice sommarlåv vart på ibiza, öland och lite här å var :D och så klart sommarens bästa nybyggeeets<3333 meed  elin,hannah ååh mickizz :p hadde min älskade Bizze i år igen<3 :) Meen men nu burjar nian D: D: sissta året iallafall :D

fråån nybyggets :D


hemma oss hannah i lilla nyköping :D


hihi det där kommer vara tritla ååh thurs i vinter hahaha thurs liigger under snödrivan ;) hahah eliin du får skotta fram Thurs!
hehe ååh sudär när vi ska rida hem dom från hagen :(!<3


heejdåå alla glada barn x)





Nämen Hej de va längesen

hemma från skåne ;) där de har regnat hela veckan så har inte kunnat sola D:
träffat kusinen sam sam ;) och träffat fanny <3  kul kul och släckt träff, tråk tråk och jag glömmde min kamera i stockholm D:
började bajs skolan i dag, inga nya i klassen :/
dom här dagarna kommer bli sofft men inte seeen
men amanda och jenni drog hem till mig för amanda slulle träffa sin konstiga pojkvän
som jag och jennifer dissade sen ;) men jag har ju fårr byta ridgrupp till onsdagar kl halv sju och träffade Maja däe so red i min gammla på söndagar :P ocgh en  tjej från nybyggets , vi red ut :( fick flingan :/
ska rida ut nästa vecka också och sen i ridhuset :D


gammal bild på mig och mira hos hanna i vintras xp

en nu ska jag forsätta prata mic me mira på msn ;D

/(/ Eliinh


:( och har ont i min tunga







de regnade när vi kom och de regnade när vi åkte :(

i år fick jag duvkullan och hanna biggen och mickizz ratata
och mira bizze :) saknar alla och dom bästa 6 dagarna på året går så fort
veckan har varit full me dresyrtävling och bruksridning,hoppning
femkamper,rycktartävlingen xp och saknar alla och specielt staffan :'(mm.mm.mm)':
de enda jag van va femkampen me mitt lag och 24 karat :/
och ett dyng så försvan vattnet av nån anledning

men har tagit lite bilder av hanna för har inte så bra och får inte tag på mickizz men när jag får dom bilderna lägger jag upp dom me men man ser ju lagom vacker ut på alla bilder D:







hannah och biggen



jag och duvan




mickizz och ratata






mira och bizze på vatten hindret




























mickizz och ravon
















spööken




nu ska jag forsätta prata i tellefon me mira
puss /(/ Eliinh

PIIIIIIIIIIIIII

IIIIIII
har packat klart nu och ska inte ika förens runt 12 :D
vaknade kl nio och ringde mira deräckt ;)
träffar hanna och mickiz där kl runt 4 :D
men nu ska jag eeeeh göra mig klar i några timmar





HA de ! /(/ Eliinh

RSS 2.0