Happy Halloween !





Tjenare
!



årkar värkligen inte blogga nu men jag typ måste jajaj okej vart ska jag börja:I

Har varit hemma pa dan. Träffade Maja en stund ute va mycke folk överallt men när vi skulle fotta några halloween
bilder hahah la kameran av men jag fick i allafall två tre bilder ;)






Raaaaaaaaaaar :O




MAAAAAJKEN BAJKEN :P



BUUUUUUUUU




Höhö suddig bild på mua


ja och resten är historia nu ska jag chilla vid teven för i morn så ska jag rida på morgonen hoppas jag får Fritz <3 ses PUSS&KRAM /(/ Eliinh

go midda :)

heejsan !!

vet ni vad jag har windovs  7 nu en bättre vista men inga fel :D

jag var på 4h i morse till typ fem och ni ska veta hur skäry jag va när jag gick igenom en beck svart skog och fottbollsplan :P

Erik och Robrt ville att jag skulle platta Roberts håt hahaha de va fett kul för han har typ hyper lockit ;)

nu tittar jag på idol och cirkus möller :(  och juste jag ska lytta till Fruengen ;(;( jag får se hur de blir!
men nu måste jag gå

Jag har staylat Erik..... men han ler inte



SES puss&KRAm /(/ Eliinh




go midda



heejsan


har ni funderat på vad ordet Mongo kommer i från? de har inte jag gort så då struntar vi i de.

va på MRS i da och amanda tävlade i käpphäst hoppning hon kom två! :D i morn så ska jag till 4h på morgonen

ses /(/ Eliinh







wiiiiiiiii hoppsan




oooo ;)



PUSS&KRAMMMMM

GO KVÄLL

hesjan bloggen ;)

vill ni veta vad de blev för film joooo de blev....... Upp ;) och den får 4 smultron av 5. Det var ett lyckligt slut men de kändes inte rätt annars var den väll bra tror jag :)

 annars har jag nu den tiden jag varit hemma har jag suttit vid datorn men tittar på Grey's anatomy sen ska jag chilla har nys ätit Tacos. oo oo oo jag har bateri till min kamera nu så jag kan fotta tog nämligen slut på de i morse
                                                  Ha en bra onsda kväll ses puss&kram /(/Eliinh


GO midda :D

hejsan jag är jätte glad i dag!! :D

Jag vakna typ10.00 och åt e nottela macka mumms :P

glodde tv till halv tolv  och gorde i årning mig.

Så nu ska jag och Amanda åka till medis och titta bio jag vet inte vad vi ska se men de skriver jag sen. Har ni några tips på filmer som går på bio?? ;)
Åå vad gladddd jag är jippi:D heheh jag ska nog inte äta så mycket nottela på mackan hohoho men okej en dålig sak..... Aa dessie skrev här om dan att hon tycker Tjocka mäniskor ska döö asså visst man får tycka vad man vill men de va dryyyyygt!! inte bra↓ de blir bil ner :(

jag vill tacka alla som besökte mig i går för min blogg är ju inte  "känd" men jag är glad för ni besöker mig :D ne men nu ska jag väll röra på påkarna och träffa Amanda

och juste alla som kommenterar ock skriver sin blogg besöker jag som tack;) så ni vet

gooood morgon :D





kommer bilder i kväll


SES PUSSSKRAM /(/ Eliinh


go kväll

Hola chickas!


Har inget att skriva ,har inget att skriva , har inget att skriva , har inget att skriva

öhhhhh har inget att skriva. har bara varit hemma hela dan D: Fast jag åt några goda våfflor ocg tittade på Vänner,Ugly Betty , Desperate hauowivess eller hur de stavas ocg dushade nyss så jag kunde plattahåret perfäckt och om nån av er som läser har nån seriös tävling så kan dom ju skriva till mig :D En sak jag stör mig på är reklamen för hmm jaj den är till för att gå ner ett extra kilo och dom säger ... Ta blablabal och de fett du äter tas inte upp i kroppen !! Jag säger... ÄT INGE FETT ISTÄTTET, ja och de va min åsikt hehehe :D

 dagens Look är..


*en lång t-shört där de står nått pch är två brödskivor och en brödråst :D
* ett rutit band som är knutit till en russet:)
*Ett par svart legings ;)






Hittade en gammal på snygga(nooot) mig och amanda som har ändratt sig en hel del :) bild från sexan hoppas ni gillar de


 vad tittar vi på??




Ha en bra kväll och Natti<3 ses PUSS&KRAM /(/ Eliinh

Go midda ;)

heejsan :D ett extra inlägg .

jag vill bara skriva att jag medvärkar i tävlingen på fokis.se om att vinna två prudukter eller en platttång på forhair.se va me du me :D




ses puss&KRam /(/ Eliinh

Go midda

Hej ingen 
 

Sorry om ni är förvirrade för nu är de jag gort själv klart heheh inte så fint men jga kommer så småning om att göra de mer proffsit kanske :D men jag ville bar skriva de för att ni inte ska undra 




En bild fårn lördas som inte komm upp när jag var i liljeholmen :D





ses puss&kram /(/ Eliinh





 

Go morning :D

Sovit Gott? de har jag så nu ät jag på bra humör.

Ja som ni ser så blev de desing 4för den funka efter ett tag så Grattis ni som rösta på Nr 4 och de blev ganska fint men nu ska jag börja göra en egen men de kommer nog ta ett tag hehe men hoppas de blir bra... :D Men jag smsade Amanda i morse och kollade om vi kunde se bio i dag men hon va i satllet så jag  får se vad jag hittar på är nämligen fortfarande Förskyld men på strålande humör :D:D:D:D:D:D:D Men nu så ska jag börja på min desing


                 Hoppas ni har en bra dag ses PUSS&KRAM /(/ Eliinh


go kväll

hejsaan hoppsan


Godagens min dag har varit hemsk ska ni bara veta för proppen gick i morse och skulle bara vara hemma för jag är pannk så kan inte dra till stan så jag har typ suttit och glott och smsat hela dan :O så nu skka jag snusa :D

och jo föresten så byter jag tema i morn och vinnande temat blev





NR...... 4 MEN de va ett kod fel så då blir de nummer 1 vad tycker ni äre okej? !

jag fixar i morn hehe så nu vet ni vad jag har gjort i dag



Hööööööst loooov



Ses puss&KRAM /(/ Eliinh

Go kvällllllll

Hejsan ni som läser :D

jag beklagar om jag inte skrivit men datorn har hafft nått virus hehe men ja jag kan väll säga att jag har hafft de bra dom här två dagarna och att de är höstlov som jag hoppas alla har ;)

Jag var ju på Lisas fest i lördas de vakul förutom att Jennifer och Nanne är så *ävla dryga mot mig och jag höll på att bli samms igen när dom lägger in en till växel ;( jaja annars har jag hafft det bra. Mira äe nu på ett plan till Turkiet och ska kacke va i stallet hela lovet :(


I dag fick ja Rida Juvir ;):);):) och vi hoppade haah de gick väll sudär han var lite seg i början men slutet gick han jätte fint :D nästa gång hoppas jag får Fritz saknar honom såååå....

har glott på Brooke nos best hela dan och nu såg jag Vem kan slå Fillip och Fredrik :P men nu ska jag chilla kanske läsa lite jag får se omjag hittar nått skoj =) kan tyvär inte ladda upp bild för är på en annan dator och den stänger ner blogg.se när jag laddar upp bilder på kvällen :(



SES Puss&Kram /(/( Eliinh


Glömm inte att rösta nu och för dsom som inte vet så röstar du genom att skriva de i en kommentar :) Natti<3

GO kväll

Heejsan :D

sitter och chillar vid datorn och äter pizza men vet fortfarande inte vad jag ska skriva.

Han ta ett bad och en kul bild som visar vad roligt man kan ha i ett badkar :Didol  snart börgar och jag hejar på Erik!! hah såklart... vill köpa billjeter till finalen men onödigt och göra de nu. Mira är på laserdom och äter på resturang i dag tror ja och i morn så ska ja träffa henne på dagen och sen till Lisas filmkväll ;)



Baaaadkaaaar hheheh :P








ses och Kram&Puss /(/ Eliinh



P.S snälla glömm inte och rösta ;) tack <3


Go midda :D

Tjenare...

är bara hemma ovh chillar så  haringet att skriva :( men här kommer bilderna om vilken desing jag ska ha:


RÖSTANINGEN

P.S du kan rösta på den jag har nu ;)
 

1,2,3 eller 4 :D     vilken ska bli mitt tema?? skriv i kommentarer  tack


Jag kollar resultatet om cirka ett eller två dygn.

 


En bild från när ja hadde en stund över ;)





ses puss&Kram /(/ Eliinh

Ha en trevlig kväll :)

Tja Tja ;) vad gör ni då??

Ja jag sitter bara hät och lyssnar på Lars Ericksson med Ono sök så får ni höra:( :( han sjunger bra och är så *ävla sööt haha :D

Men som ni ser har ja bytt lite desinng och ja lägger upp bilder så alla som läser får säga vilken som är finast:) rösta bra nu annars har ja inte gjort så mycket jo ja var i liljeholmens torget när de öppnade men de va så himmlamycket folk men ja fick lite godis och en BR flaga iallafall :D sen drog ja till mira och hon red i dag hon fick Bllen :D de gick välldigt bra för dom och många mer. 

En kall men mysig promenad till mira






edsing bilderna kommern i morn



                                        MEN HÄR SLUTAR DAGEN FÖR MIG :D<3





god natt och vi ses/(/ Eliinh

go kväll

Morsning korsning

hemma från tiather och ja bloggade innan men min dator ville inte de och stängde ner:(

så her wi go agen! Som jag sa i går så hadde jag studie dag i dag så ja träffade Maja i morse och vi spelade in kapitel ett av filmen i dag och de blev hallowen special heheh.. de gick väll bra förutom att ka inte kan ladda upp den här för de ärnått fel me de (Suck) men ja har lite bilder från i dag. Han en liten sväng till stan i eftermidda Majsen köpte en ny jacka ;) och här kommer dagen look:




Fast ni ser inte de jag har undr heheh ;)








Hoppa lööööv





Maja hoppa lööööv   






mohahahaha......'



ska försöka fixa filmen nu


Extra inlägg ;)

Heej har inge att göra så ja skriver igen hehe :)
'
Nu ska ja äta och dagen rätt är Potatismos,Citronpinnar,Halomi de är ett VG mumms. Sen ska ja titta på tv:

Vänner,Uglly betty, desperate housewives så ser min kväll ut. När ja var inne på facebook i dag för ett tag sen och för ni so har så vet ni vad date of the day och ja fick Johnny depp!!!<3 men nu ska ja äta ses Puss&Kram /(/ Eliinh 



kvällen









Jag och Johnny hahah



Go midga :D:D:D



Hemma allihopa;)

Efter en dag i stan me Majsen vi börgade kl typ 12 och slutade halv 2 och vi såg bara på film :) en skön dag i skolan sen åkte vi ;) har köpt lite prylar,käkat på donken..... Ska gjöra min svenska uppsatts till på torsdag har nämmligen STUDIE DAG i morn :0 ska träffa Maja igen och vi ska spela in en film! förhoppningsvis lägger ja upp filmen. tog inga bilder från stan glömmde min kamera men kommer bilder från senare:




Så söt bild på min katt var tvungen :D







Hehehe nya vantar till vinter ;)






Mina nya Uggs men varför ska do va så fjortis stemmplade ? vad tycker du?
men dom är ju heta :D



  mohahaha ja i den nya jackan som inte syns ;).




De får räcka för i dag men simma lungt Kram&Puss/(/ Eliinh



GO kväll alla vänner :O

Heej ;)'

I dag är ja förvånansvärt glad i dag :D:D:D har fått några fina kommentarer i går och vissa inte ;)

MIIN dag började me att ja trode vi började fem i åtta men vi började fem i NIO så ja gick hemm til nanne
som va vaken så gick vi till plugget... sen va allt som vanligt. I morn börjar ja kvart i tilv Wohooo nån mer som börjar sent?? DE är en sak ja stör mig på just nu de är Nanne som alltid ska alltid säga EGO bert Ego bert!
Hon sa till Maja ui dag att hon va en Tandställning nörd!!! Hallå Whata fuck? och att ja va Falsk och oäkta!! ja blir så jävla ireterad!;( och sen ba : Varför är ni sura ni har ingen anledning?

Aja vi släpper de. Ja skrev ju inte i söndas men hittade inte min USB sladd till kameran buhuh men åter nytt hopp hittade den i dag i min klädhög :P och ja fick rida Montana igen barbacka gick piss bra ;) kommeren en bild på :O

I morn så ska ja åka till stanme Majsen :) Ska köpa ny Jacka,Vantar och kanske Uggs ja nu kommer ju vinter :I



 Mitt kära paraply <3

 Ponnyn :0

Dags för nya ;)


Ska snussa sött nu natti ses
Puss&Kram/(/ Eliinh


Go kvälllllllllllllll (C:

Morsning ;)

Chillar framför datorn kom ju hem från mira i dag. Vi hadde facktist välldigt kul och spat ja pratade om blev

Bra fast ganska misslyckat hehehe hela badkaret va lila av badbommben och varmvattnet va slut och blrv bara lite vatten men mitt håt ja färgade blev bra fast man ser bara skilnad när de är platat ( Jag vissar på bild sen)

HAr inga bilder från helgen hadde inge bateri till min kamera ;( men köpte nu i kväll till i morn även ja bara ska vara hemma . På morgonen i morn så rider ju ja och ja hoppas hoppas hoppas ja får rida Fritz <3 men anars
Monthana barbacka som förra gången ;)

Sov lungt Ses puss&Kram /(/ Eliinh

Goo kväll (:

Tja Tja

ska snart dra till Mira ska färga hårett och vi ska ha spakväll som jag  berättade om ;)

kommer bilder i helgen kan inte blogga hoss Mira. I dag hadde vi Kulturuppvisning i skolan ja hadde drama och vi vissade upp för dans gruppen och de gick väll sudär :/ hinner inte skriva nu måste fixa remsa sen åker ja till Himlen :¤

SES puss&Kram /(/ Eliinh


Gooo kväll ;D

Heej är på bra humör i dag :D fick sova länge ;) Hur länge sov du i morse?

De enda son va dåligt va mitt matte prov ja fick till baka, Måste gjöra om :( men spanska provet gick välldigt braa ;). Sitter vid min Pappas dator för Min dator funkar inte typiskt :( så kan lägga upp bilder nu ;) I morn så ska ja till Enskede me mira hon ska rida hoppas hon får corrin sen på fredag så ska ja soa hoss henne så kan inte blogga vi ska ju ha spa kväll och ja ska färga håret men inte säker vilken färg B). I morn i skolan så är torsdagar hemska inget kul den dagen ;(


Va kul man kan ha ;)






Dénna morgon:D





Åter denna moron




Vakra lilla ja ;)





ses skriver i morn kväll ;) Kram&Puss /(/ Eliinh


Natti<3

Habba Habba ;)

Ska snart sova lite är så jävla trött efer en morgon hoss tandläkaren och ja fick ett MVG!! WOHO fast ja hatar mina tänder B) tog en kall promenad fårn liljeholmen till skolna fast de va fint så där på morgon kvissten ;D, annars har ja inte gjort nått specielt. Maja hände me hemm , ja knippsade upp mit lås... och Lelles (Vaktmestare) Ringsingnal va fågel kvitter såå gulligt ;). Jag har inget att skriva om, ska till tiather i morn<3








Ses puss&Kram/(/ Eliinh







Go kväll ;p

Tjena Bloggen ;) haha neh skoja Tja

Ska snart läsa lite chilla och dusha, checka svenska novellen ja skrev i kväll ;)

har inte skrivit som ni ser men ja kan inte ladda upp fotto bilder på dartor :( men ska skriva endå :)

I dag hadde vi idrottsdag och vi åkte till sätra idrottshall körde lite kula,60 m,Stafett,Längd hopp.Höjdhopp.Häckhoppning ja tror de va allt och de gick väll bra förutom att ja fick ont i foten efter 60 m som vi sprang tre gånger och min bästa tid va nog..... hmh 9,blabla kommer inte i håg de andra men de va bra tycker ja och sen inan vi drog så skulle hela sjuan köra staffet klass mot klass och välja fyra ur klassen att tävla och de blev: Jag,Maria,Conny,Calle vi kom trea :P
sen va ja hemma gick till dansen och de gick piss hadde ont överallt ocg vi va bara 3 av 6 hoppas dom kommer nästa gång men nu ska ja hoppa in i dushen







Ses puss&kram /(/ Elinnh

Go midda :P

Tjenare Tjenare ;)


Typ halv sover vid de här laget men ja orkar skriva :D

Åkte till stallet i morse ja va där kl 09.00 red sen fick Monthana som hadde
skavsår så fick rida barbacka på letionen men de gick super :) hon va dukdig..... Nu är ja hemma
ska städa kaninburen dusha och glo tv men min dator laggar så ja kan typ inte lada upp bilder för då säger dom bara : Mozilla stöder inte de här programmet blablabla..... dom jävlarna ska önska mig en ny till jul jaja Natti ha en bra dag ;)

Ses Puss&Kram /(/ Eliinh


Go midda/Go kväll

DUUUUMA DATOR!!!!

Hejsan;)
Jag hadde srivit  ett långt trevligt inlägg när den stänger ner allt men ja får väll

Försöka skriva likadan :( :D....

Dagen började med att ja vakna kl 10.00 alarmsignal lala.
  Träffade Mira<3 kl 12.00 i Liljeholem för att åka till slussen hon skulle vaccinera sig för hon ska åka till Turkiet på höst lovet :(efter de så åt vi Angus meny på Burger King i Medis och chillade vi drog till gå gatan och checka affärer:D Sen åkte vi till Gamla stan och gick till Serieboden ja köpte typ fyra st Gamla min häst tidningar :p
Vi letade upp de gulligaste Cafet och fikade :) då va kl typ kvart över fyra vi ska nämligen hitta de
bästa,Mysigaste,Billigaste cafet i stan och dagen cafe blev CAfet Kladkakan va mysigt men inte så mycket att äta och de va dyrt men värt att prova :D kommer bilder från i dag
hann inte blogga i går kom hem elva och va trött efer en kväll me Sing star i stallet 4 kamp och spela och middag men vi hade väldigt kul :p här är bilder :::::::



MIRRRRA nervös inan sprutan ;)


Cafe Kladdkaka




 


Våran häst<33333




De får ett G ;)




Ses puss&Kram /(/ Eliinh



go midda

Morsning ;)
Hemma nu från skolan som va helt okej vi hadde bara musik,slöjd, No labb och kk(Kulturkusr) så de va ganska bra förutom att på kk så klämmde ja mitt lår mällan två bord och har nu ett kött sår på insidan av mitt lår!!! men nu
ska ja snart gå ska till 4h me Mira<3 fast vi ska äta på donken först i liljeholmen
ses Puus&Kram /(/ Eliinh

go kväll<3

Hallllu evribady<3

Kom hemm nu från en kuul kvöll me tjejerna ;) håller på att ladda upp bilder mende går nog fort nu är på pappas dator :D men ja vet inte vart ja ska börja hehe men vi va typ dom ända som åt ( Galjonen) och vi hadde sattit oss lengts bah i pitzzerianeller vad de nu är men de satt ett ur booring gammalt par och para glodde man ba hallllllå Vakna men pitzza<n va ganska god förutom att dom skrev att de va mozarella men ja lovar de va dyt sån ost jennifers pappa gillar :o men de va väll okej.Ni vet sånna goda bröd som är på resturanger vi tog typ hela korgen me bröd och käka ;) Men de konsdiga va att ja inte fick ett än

juste i dag på jummpan så skulle vi bara gå promenad och Milka ,Daniella,Jennifer gick vilse XD dom ville att vi skulle leta upp dom men SO hadde redan börjat :D men här kommer bilder från i kväll ;) :

MEENNNY da skratt anfall ja är faktist Besviken bokstavligen!! o,o,o:D
vi diggar sockerdricka ;)Min pizza


Gumman du ser lite blek ut :p

MYYYYYS<3

ätttta<3


innan i dag;)








Måste sova nu men lägger upp fler bilder i morn Puss&Kram /(/ Eliinh


Go midda<3


Tja tja
Är hemma nu ska dra senare i kväll ska ut och äta me några kompisar;)
jennifer och maja sammt Nanne va hemma hoss mig för ett tagsen vi skulle baka men nänä de finns ine havregryn eller ÄGG!! ja är rikdigt iriterad ;( Orkar inte ladda ipp bilder förutom en bild ja hitta i min mapp de är väll roligare en ingenting men laddar upp andra bilder sen i kväll;) Så
chilla försikdigt      Ses puss&Kram /(/ Eliinh






Ja saknar sommaren<33 :D

Go midda ;)

Hola<3

Sitter och chillar me Majsen har staylat henne i dag efter skolan
Gick bra kolla bilder och mitt platta håret tips till er "p


Efter
:p
Lägger upp bilder.

Innan




TIPS: när du plattar håret så Platta spreya hårsprey och platta i gen ;)




I går bloggade ja ju inte men skriver lite idag för i går va ju  ja
på Resturang Crew tror ja den hette de va faktist välldigt gått ") på fredag så ska ja på ledar fest på 4h <3

Och GRATTIS JENNIFER !!!!!<333333
i dag fylde hon 13 år ;) och hon fick en kamera precis som ja facktist en lika dan :/ men de gör inge:)
ja köpte present i dag hon får dom i morn då skriver ja va de blev och på lördag då mira ska ja överaska dig så hoppas du inte läser detta men ja tror inte de....
I dag köpte ja Ansikts mask kräm eller va man säger de ska bli mysigt att göra hehe :/ och i går va ja och Nanna maja va me och lisa och shoppa så här är lite bilder:'




Finare i värkligheten :)




Den nya ;)

Den nya men är inte så bra :/



I love hehe<3

Nya checka skor va ? :D



En sisodär Jacka :/




Såå smecksa ;I

och sista bilden på BARA mig <3 för de va ett tagsen :O





de va de de ses puss&Kram /(/ Eliinh

go kväll

Hemma 8)

Trött,träningsverk,försåv mig..... ja vaknade helt klart på fel sida i morse :(

kom hem från dansen kl sex och de gick inge bra vi fick mer koregrafi och vi ska ha uoppspel antingen i farsa
ellller på kulturskolan nån stans :) Fick just ett mejl att de är fest på 4h på fre ja vet inte om ja kan komma ska checka me mira om hon vill gå O.O hoppas. ja har fortarande inga bilder mina kameror har inga bateri och de suuuger ..
På onsdag så fyller jennifer år :)<3 så på tor så drar vi och äter nånstan ;)



I morn ska ja till stan me Jennifer,Nanne,Maja ska köpa.. nya skor,Jacka,Väska,brunkräm då banne mig ska min kamera ha bateri ;D så hinner inte blogg apå morgonen och inte eftermidda och på kvällen så kommer min pappa släcktingar hemm till mig dom är nämligen på semester i Eouropa dom kommer i från Colombia
Presic som ja är fast bara 50% ganska synd :D men kan nog klämma in ett inlägg

ses puss & Kram /(/ Eliinh



Go kväll

heeeeeej
har inte bloggat som ni kanske ser men ja om nyss hem från Gotlan (Sinderve) och
ridit fjordingar en häst ras för dom som inte vet ;) vi har hafft såå '*ävla kul alla typ 20 och blenda ja beundrar dig me din fläta som du typ har året om :) har typ inga bilder ska försöka be Ebba ladda upp min flumm kommpis ;D
Ska börja spara läger till nästa år men nu måste ja leda 10 st sön dagar för att rida islandshästar fast de är bara typ 4 timmar men kul endå. hästarna ja ridit är....

ja har kört katja och ridit blomma,turbo,Max
de gick bra fast på lördan när ja skulle rida lektion på Blomma så hadde de inte hemmtat henne från hagen som
ligger typ 15-20 min därifrån för va brukar rida barbacka me träns fram och tillbaka men de var bara min och sandras häst som va i hagen så Blenda körde me stora häst transporten me de tog 20 min då hadde dom andra redan gått till ridhuset så de blev lite hettsit men de gick. vi hoppa.
Man va så trött på morgonen efter man gått och lagt sig typ 12-1-2 och sen gå upp halv 8 och äta och ha stalltjäns ni skulle bara veta ;) MIra ringde mig i da och berätt aom en Maxad B opnny som ja kanske kulle prov rida och hon en maxad C för ägaren skulle köpa en ny opnny så vi får de hur de går :)


GRATTIS TOVE TILL DIN DOTER DI FICK I GÅR
!!!



I morn är de skola faktis kul att träffat alla igen även fast de bara va 4 dar sen<3
synd att de typ rengnade hela tidden på gotland.
Ja vet inte om de va sant men på båten till nyneshammn så sa de att några hästar döt på båten av stormen dom blev åksjuka men hästar kan innte spy så dom dog :*(

ja årkar inte skriva mer.

men juste  Dessie och kisse skriver lika dant dom har köpt likadana linen och sen säger Dessie asså att hon hadde köpt lika dan men båda gör typ kryss och bock hallå ingen av dom är bra de är bara Foki som ja tycket är bra hon är licksom trevlig även fast ja inte känner henne så vill man läsa va hon gör!! ville bara säga de ;)



ses puss&kram /(/ Eliinh

RSS 2.0