Läs Läs Läs

Hallu ;) vil inte tappa mina läsare så forset läs och tack alla som läser :D <3 Tack
Ja i dag red jag och vi hoppade och jag fick FRITZ igen :D:D:D ( Glädjeskutt) de gick super, Han busade lite men han  mår bra av de..... Han som brukar sova på lektionerna :D
träffade mira sen, såg filmen ice ventura 2 tror jag man stavade de ;) tränade på lätt: C programmet mira ska tävla och bra att kunna utantill oc hska va me i nästa hopp eller dresyr tävling som kommer ;)






Kameran Pajj

kamera =(

ses puss&kram /(/ Eliinh



go kvalla på er :P

sover snart /-)

inget på tv buhuhu de finns så många sport kanaler.... varför ¦ O
är hemma nu har varit hoss mira hela dan ocg bakat chilla vart lite i stallet :P Kameran är paj blir inga bilder =*(

ska fixa lite julstämmning på bloggen? och varfö börjar all med julen så sent :/ de är ju för i helvette 29 nov :0

annars har jag inte gjort nått, jo jag tittade lite på robinsdon nu men är slu. förra året va mycket bätrre =)

* I morgon upp tididt, Rida, Träffa mira

men här komer lite bilder och film om jag hinner ladda upp'



mycke folk men inga pengar
'



den svenska flygande damen




TOMTAR :D

m.m snart ska jag boka ridläger för sommaren men filmera är inte klara men de är iallfal Matte kalsson,Malin b m.m m.m m.m


TILL ER ALLA FRÅN ER ALLA EN RIKTIG GOD JUL ses pus&kram /(/ Eliinh


'
sjung me nu och gör värden till en bra plats !! SNÄLLA P.S  TAR LITE TID AT LADDA ;)

Gooo Naaat <3

Tjenis penins XD


Jaaaa är hoss Mira :D vi har Tomte skoj =D... I dag bestämde vi oss för att gå på Horse show :D
och köpte en stall gänget på tuva book O.O 8) :D


wihooooo !!!! XD vi tog den kl 19.00 till 23.30 såååå bra :DD :0 och häst snubben asså woooow :P
och hopptävlingarna läger jag upp i morn Men min kamera funkar inte ett dugg så måste lämna in de nu! D: och ni vet Matte från bygglov han hppade och Vaaaan!!! sååå smecktits ;) och Sissta applåd tacket..... Jag och mira startade de STOOOLT!!! och efter så köpte vi lysande tomte mössor sååå wow! och dom kostade 50 spenn men jag äger på att pruta så vi fick dom för typ 20 spenn :D


nu Bajar vi!!! vi ska baka i morn och tomte mysaaaa bättre tidigare en aldrig.......

slutade typ halv 12 såååå KOOOOOORV hej då kött och blåbär :P /(/ Eliinh



go kväll

Nån som årkar läsa ^^

ja nu är jag hemma från den hämska dan i skolan puuust för min och Majas musik vidio vissades upp för heela sjuan och alla föreldrar =P :/ OCH maja är sjuk krya på dig gumman :( Men sen va ja ute lite me Amanda och Jennifer :D hadde lite mysigt ..... neh ursh de var kallt D: och om du cp skåningen typ sofia läser de här så dra till helvete !!!

och fredde haha om du ser detta ring ;) för Amanda vill inte för jennifer är läskig :P




Men nu ska jag klo tv oc hplatt ahåret årkar inte men måste så ses puss&kram/(/ Eliinh

och mira vi ses i morn

Go eftermidda =D

Hejsan

Mår dåligt, tog ju sprutan i går och jag lovar att alla kommer dö ut för vaccinet :O
Nån mer som ska ta? men är ialfall hemma nu ska snart till skolan igen har nämligen en tema sak om Antiken ,Hadde Antiken prov på So imorse jag lovar att jag får alla rätt hahah :P

Har varit i slussen me Maja köpte lite saker checka in




Ny väska :P var tvungen




Behövde nya :(



Ett Läpplans facktist som luckat jätte gott  <3

och ett svart linne som jag inte orkade ta kort på va för boring....



Snygga (nott,MM)

Men nu ska jag käka lite Mat och sen möta Maja. KOmmer hem kl typ halv nio
ses puss&kram /(/ Eliinh

Go Kväll

Hejsan

Har förbaskat ont i armen i dag för SPRUTAN! och  har hafft utväcklinhsamtal och Min kamera är hallon Paj :( :@ så allt är mooos men kan förhoppnings vis lämna in den på garantin och få en ny :d Men skärmen är försörd men jag kan ta kort men sr inte vad me kanske kan ladd upp på datorn tästar nu....






Ja de funka :D:DD:D och som ni ser har jag köpt min första lussebulle :D mm mumms!
Ja annars har jag pluggat har brutet shema och SO-Prov i morn på Antiken :( önska mig lycka till


Jag och Maja pluggar Antiken och No men fattar inte me Krafter,friktioskraft :T



Uppvisning :D

Tja tjanu har jag käkat och kollat på desperare haouswiwes ;)

och så ni vet så hadde ju jag min uppvissnig på dansen i dag :D ja de gick väll bra ja de va tur att vi hadde två gånger då får man en extra gång på sig. Ja och nästa ställe blir Hamarnysjöstad den 6/12
önska mig lycka till och  bra gjort, Malin,Alice,singne,Nanne,My och LIsa som är i Gran canaria :(
Men nu ska jag sova Men


Jag deltar i en tävlig på Fokis.se om vinna smycken från Cooco.se ni ser länken bort till höger
så nu får vi väll hoppas jag vinner ;) haha neh de gör jga alldrig :p




så ses i morn puss&kram /(/ Eliinh

Go midda

Guuud vad jag är trött :/ har nämligen hafft min sissta dans tränning innan uppspelaet i mornoch sen den6 dec i hamarbysjöstad :O och jag kan väll dansen sudär men om jag släpper de ett tag så innan träffade jag Maja efer skolan ja vi gick till liljeholmen och hämmtade ut hennes nya ID-kort ;) måste fixa mitt me föresten och måste göra om prov på typ Matte,NO ! :P


Innan jag har fixat håret :O




EFTER :O :D!
såå magiskt :D





du och jag Maja du och ja ( Mmm suck :P)



ja maja vad säger Man MUMIN TROLL !!!!!!!<3



Men orkar inte ladda upp dansen vidio inlägg Maja höll för Högtalaren så de hörs ingenting men nu ska jag dusha fixa naglarna ocg käka och juste det blir inge TOMTE HOPPNING den här vinter 8*( han aldrig be mirre skriva på att jag får delta och har inget att klä utt mig till :( ses /(/ Eliinh

Go midda

Hejsan :D

Hemma nu ska glo på '' Vem kan slå filip och fredrik'' skooooj :D
jo gissa vem jag fick rida i morse :D:D:D



FRITZ <3 <3

MIn älsakde fritz... ja och vad ska man säga de gick toppen fast han bockade lite ocg busade ocg rymde efer lektionen men de ska han :D ;) ja fast de som va lite synd är att Vi hadde en vikarie istället för Mire :( ja och nästa gång blir de hoppnign ;)



wiiiiiiiiiiiii huuuuuu :D  haha lite suddig bild :(

Ja och efter de drog jag hem och bytte om ocg fräffade MIra :D vi åkte till Medis,Käkade,satte oss på vårat favo cafe och tog en mummsig Latte ;)







Och va stack sen hem till Moi och ja tittade tv haha disney chanel(Kan inte stava)


såååååååå chingeling ;) ses puss&kram /(/ Eliinh















Go midda

Tja
varför bloggar man alltid typ på eftermiddan?
Sitter hemma och snackar me Majsen på Facebook :D Har inge att göra....... I morn rider jag på morgonen hoppas jag får Fritz men jag får nog Cindy igen ;) efter ridning träffar jag Mira<3
Skulle kanske träffat Milka och glott bio men har inga pengar :O





Min underbara Frukost/lunch :D


Och här kommer för er som inte sätt MIn och Majas Skräck filmer och så ni vet kommer de vinter special snart ;)


Del 1!


Del 2!



och kolla vad heta heheh :D källa: Google


såna vill jag ha :D







Ja nu sitter Lisa på ett flyg plan till Gran Canaria och blir bruun ;*(men nu har jag inge mer att skriva om så vi ses puss&kram /(/ Eliinh

go midda...

Tja tja

sover nästan för jag slutade typ kl 12! och har lite ont i skallen :( ska käka och titta idol
ja annars har dan varit sudär :/
har nån nått film tips ? :P och har typ inga planer för i kväll :(


mina favoriter :D


ha en bra kväll ses /(/ Eliinh

och juste glömm inte att gå in på www.raddajulen.nu !!!!! för en pralin i aladdinasken måste ut så en ny kan komma men vilken ska ut?


GO midda ;D

Tja tja

vad händer?
i dag sög skolan... Maja var tvungen att dra till tandläkaren när vi gör ett arbete tillsammans :O och kom försent i morse för maja var hemma hoss mig innan och plattade håret typ tio minuter innan vi börgade :O:D

dumma dumma dumma tandläkare :@ Men annars sen lunkade jag hemm och har tittat tv typ efter skolan och käkast mina extra mackor :D sååå speciela :O man jah mm Amanda är i köping Mira glor på twiligt dubbel film me ettan och tvåan sammtidigt jah mm
ska dusha typ nu och fixa mina naglar igen!
o o o  jag kom på att Erik billing som va me i robinsson 2009 är vikarie för 7 i min skola ... gillar honom inte !
men hahaha en bild jag hittade på honom på er som intevet vem









Kooorven<3 kakan :D




Jag inte gilla :O


så vi ses /(/


GO kväll :)

Hejsan :(
öhhhhhh mina naglar tårkar och måste göra läxan,platta håret :( gääääsp)
har redan gjort en läxa :O jag är såå ducktig och ska ringa mira en snabbis nu.... så du är det klart ;)
ja annars har jag varit i skolan och i slussen ett tag me Maja och sen tiather för de är snart genrep på våran pjäs hehe kuul :D

och ju åoåoåo i dag sköts svin sprutan upp till nästa onsdag och mitt utväcklingssamtal emn jag torkade i dag själv! Malin va på utväcklingsamtal :O boooooring







hahahaq funny Funny :D



hehehe fin bild e facktist majas nya tröja för er som undrar och jag såklart :D




mhhhh ja vad ska man säga?


men nu har jag saker att göra.... (gäääsp igen) ses puss&kram /(/ Eliinh

god midda :}

Haaajsan nu har Maja stuckit hemm ,vi va ett litet tag tog lite kort chilla , lyssna radio, Tv.
Så nu sitter jag här och surfar lite på datan och kollar in fokis.se och nu medvärkar jag i en ny tävlig och om en iPhone från Mr.gizmo så vi hoppas jag vinner :D
men annars så kommer här lite bilder på mi och Majsen ;)
och i dag fick jag min blommens kläder men måste typ krympa brallorna i tvätten dom e lite stora :(



mumms me lite godis på köpet :D


du och jag<3



KOOOOOORV <3 Kakan



:O:O:O:O:O Mamma?


Mhhh om jag vore blond hehehe??


Men nu ska jag titta på Ugly betty och chilla har nyss ätit Mat men jag skriver i morn och i morn blir nog den värsta dan ever för jag har utväklingssamtal,Spruta ,torka matsalen i tre timmar :(


men hejdå då ses puss&kram /(/ Eliinh











Natti<3

Tja tja ;)

ett litet extra inlägg om att Mina kära vänner har ändrat till Turkex.webblogg.se
antekna: WEBBLOGG.se glömm inte de ja de var de ända :D nu ska jag snart sova ska upp tidigt i morn ju :( om medans ni kollar min blogg så kan ni ju lyssna på lite godnatt sååååånger :) så sjung me nu!!





:(:(:(: ( ja tenk om de va jag höhöh då hadde jag hafft  besökare  kolla hela dansen ;)



nu ska jag snusa ..... Maja kommer på morgonen :P ses puss&litenkram /(/ Eliinh

Go midda

Halloooo tycker ni om mina underbara filmer om ni gör de för här kommer











ja de va de det och här kommer några fina bilder jag inte hann från i går

vii gilla ;)




bilden tagen från brooon :D är en båt facktist



oooooh mama<3 :O


'
Kan du hitta mig om jag är uppe eller nere??

dääär skaaa jag bo inget slår cocacloa huset :D



mmmmm söt



öhhh typ MAja<3




såååå söööt



:O :O wooow<3




:O såå billigt:O:O:O:O:OOO:O:




:( vill ha nu!;(






höhöhö bada näck :D


jajajaj de var från i går nu kommer från i dag. Är hemma från dansen och fixar lite filmer
har majsut ska snart käka och de är sjukt dimmigt



Man ser inte vägen jö tänk om jag hadde blivit påkörd :O:OO: ;/ inte kuul ;(


ett medelande från Majsen och Amanda :D


men nu ska jag dra ner till afären som dom kallar de och handla
ses puss&kram /(/ Eliinh

go kväll :/ :O :D

Hallo hallo...

nu är uja hemma och ska snart sova ska ju upp tidigt i morn de är ju skola :O....

I dag har jag ju ridit jag fick Cindy och de gick väll bra tror jag Min ridlärare sa att vi passade iallfal :)
och en ny bild på fritz







och sen träffade jag MIra :D vi åkte till medis och skulle se bio hellst 2012 men va slut så vi såg This is it :D:D...... den fåååår Fyra tostisar av fem möjliga


kl typ halv sju så vi väntade i stan i fyra timma typ utan några pengar :O
så medans vi väntade han vi me MYCKET heheh här är lite man kan göra:
jo först gick vi tall katarina hissen eller vad den heter de va mörk och juuul stämmning :D sen åkte vi kundvagn genom slussen och medis ...Superkul och vi va i en backe me mycket folk och mira sjusade mig och vi kom typ ingen vart så då kom de en gubbe och puttade upp mig för backen :D:D så snällt jag sen drog vi till bion och matafären och chilla och de vi såg på bion så här är en film kommer mer filmer sen men hinner inte ladda upp









en film





Mer ilmer och biöder i morn ses puss&kram /(/ Eliinh

:D goood jul




Åååå vilken juuul stämning jav gla ja blir :D

ja jag är hemma nu har hafft en HÄRLIG dag me MIra föööör vi har hafft ÅRETS FÖRSTA PEPPARKAKSBAK!!!!!!!! wooho de blev suckse :D:D:D
kommer lite bilder och fim men vi har oxå lyssnat på Elvis jul skiva när vi bakade och tända ljus fast på filerna ser de inte så mysigt ut synd att man inte känner dofften på bild ;)


.............................................
............................................
...............................................
här skulle de va en film men den var för stor så jag hår väll fixa de sorry




myyys pyyyys <3





Första plåten ....


Me stäming :D :O



utan jul stämmning :O boooring






vägen till pizzan :O

ja sen käkade vi pizza o pepparkakor vid teven och åt ostbågar på deras mysiga toallet heheh :D

så om ni ursäktar så måste jag sova nu ska upp tidigt och rida skriver i morn vem jag får och sen ska jag träffa mira igen <3  ses puss&kram /(/ Eliinh

Go kväll inga olycker? :/

Hahaha hejsan mår ni bra :) jag vet att jag inte bloggade i går men nu är jag hemma var på fest ;)
hadde välldigt kul i skolan gick de väll okej inga olycker iallfal de är ju fredag den trettonde :D vi har käkat myst ja hafft chill och hoppat säck hahah fett kul mitt lag vann men sen fick jag vänta me Maja på bussen i typ en halv timme men vi träffade Lidia en gammal skolkommpis hon väntade också på bussen :D
Men har några bilder från hemma hoss Maja och mitt första CP vidioinlägg :) så här kommer de......

välldigt korrt hehehe








Jag och olle :)



Snyggingen Maja


nu ska jag sova kl är tolv Nattii kommer mer bilder i morn ska träffa mira på dan och kanske baka peppakakor de börgar bli dags för de ;) ses puss&kram /(/ Eliinh

GO kväll alla :D

Tja sitter hemma och är sur på min bror som tog den sissta glassen ;( fånig sak o va sur för men jag skulle ta den .... men iafall hamma frpn tiather snart har vi uppspel på pjäsen som jag tror heter:

Vi önskar er all en riktigt kass jul ;) ... de är en jul sak me nu har jag ätit köttbullar och stuvade mackaroner och här kommer ett lite fix tips:











För visst ser fjärkontroller alltid så boring
så allt du behöver är nagellack:D:D:D hoppas du prövar ;)

men nu ska jag titta på tv.

Grey's anatomy har nyss slutat de är så sorligt :*(




Ha det bra ses puss&kram /(/ Eliinh

Go kväll :p

Tjenare :)
sitter hemma och chillar vid teven ser nämligen desperate haouswe.... kan hehe inte stava :(
men iafall i dag har jag bara varit me Majsen och Amanda en stunf vi tog lite bilder och sen drog amanda för att Prov rida och Maja hemm till MÄrsta :( och nu startar hahah en tävlig me mig och jennifer om vem som har snyggats naglar varje Månda önska mig lycka till på måndag :D
och de är såå inte min tur da i dag jag
har Råkat ta sönder en spegel gort illa foten hemma och snublat på toallet dörr kanten :(







jaa hallå



ÅÅåå vad vi älskar varandra :D



hahah   hitta I

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL




INga kommentarer tack ;)

jajaj ses puss&kram /(/ Eliinh

GO kväll läsare :D

Heeej

visst ser min desing anurlunda ut? ja vet ja vet jag har gjort den alldelsen själv! :D:D:D
de har tagit typ hela dan men jag kommer nog göra några små ändringar då och då jag vet att de förvirrar skallen men sen blir det fint ( Host host hoppas jag) Ja snart kan jag vidio blogga också ska bara vänta tills min annsökan är fixad och om ni har några frågor skriv ;) ja vad mer har jag gjort jo de är fett dåligt att dom har typ tagit bort Vänner på kanal fem kl halv åtta :(
som är typ den bästa serien ever! och vi får hoppas att jag vinner tävlingen på fokis.se

jag har tryck i mig godis heheh
...



Mmmm den rosa är min favo lr nej den blå.. mint :D


juste på onsdag har jag UTVÄCKLINGS samtal :O och på fredag den trettonde ska jag torka Alla bord i matsalen :O

Dagens tiiips....

Man behöver inte ha Bara matshande kläder elle hur de stavas

Extra inlägg ;)

Hej ett till inlägg innan jga nu går till dansen
en av låtarna vi har på våran korografi ;) så ni vet






GO midda

Tjenare :D

ville bara skriva att jag medvärkar i en tävlig på Fokis.se om att vinna prudukter på Mihi.se

Tack ses puss&kram /(/ Eliinh

go kvöll

Hajsan hoppsan

sover ni? ööhhh de är skola i morn ska snart sova efter jag glott klart på vem kan slå filip och fredrik :D

men jag har desingat o minmobil här kommer bild:





Baksidan :P



Dålig bild på framsidan


men om du ockå vill pynta den tråkiga  telefonen behöver du...

NAGELACK
!!


nu ska jag sova natti<3 ses puus&kram /(/ Eliinh

GO midda =)

Hajsan

chillar i soffan och ni har väll inte glömmt att gratta alla pappor? ;) de har inte jag sen ska vi äta tårta :p ja i morse red ju jag och jag fick Joe de gick sisudär men ni skull esätt hans hals de är värsta muskel bomben men han är välldigt stel så man fick jobba :D och 4h alva red igen i våran grupp hon fick rida jbbel barbacka men här kommer en bild på mina naglar hehehe måste köpa lösnaglar pronto



SES PUSS&KRAM /(/ Eliinh



GO midda <3

Heej
vad gör ni då? jo jag hoppar från tven till datorn
nu efer jag är hemma från stan me Majsen kommer lite bilder jo men jag köpte

*En koffta
*Brallor

plus två paket kakor till min pappa på farsdag ;)





Dagens upp ätna lunch/Frukost




Elin på gina :D




De jag löpte fast inte den rutiga saken bara braxorna och kofftan :D:D:D


vad tycks ?

I morn rider jag på morgonon hoppas jag som vanligt får Fritz elr Addet som förra gången


så de va de de nu ska jag fixa min naglar lägger upp kanske i morn men vi ses  PUSS&KRAM /(/ Eliinh

GO morgon ;)

Haaj har ni sovit gått?

ja de har inte jag :( även fast jag gick och la mig tolv =( och de va ganska synd att Rabih åkte ut även jag inte gillade honom.... Men slut på snyffdandet jo jag ska snart åka till Slussen me Majsen men först måste hon följa me sin mamma att jogga,vakta sina bröder,dusha... :( Men sen drar vi :D mm vad ska jag skriva har typ sminkat mig i en timme och vet inte vad jag ska ha på mig :/vi får se om jag köper nått :)

Dagen morgon bild




SES puss&kram /(/ Eliinh

GO midda evrybady !

Hejsan ;)

Hemma nu Maja har dratt hemmför ett tag sen. vi glodde på filme Pirates of the caribbean 2 hahah jag typ drågar dom filmerna men finns de nån snyggar skådesplare en Johnny depp?? NEEEJ de finns de inte han är snyggast elr hur?? ;)



hahah llängtar tills mer filmer me honom kommer :D

Men annrs har jag bara chillat nu ska snart titta idol och lite annat men nu så ska jag utöka min desing om de går heheh och dusha lite snabbt


ses PUSS&KRAM /(/ Eliinh

GO midda :O

hejsan haft en bra dag?? ;)
jag har haft en 50% bra dag i dag. I skolna var allt baajs för Jennifer som vanligt tog majas skåp nycklar och jag hadde inte min bok för vi hadde lästid så hon hadde dom på lektionen och som lärare hadde vi berömda HÄXAN!! hon ba.. näe de är inte mitt problem att dom har dina nycklar och du inte får dom ..... :O hon är hemsk men sen fick vi nycklarna men då hadde vi fått trånvaro :@ sååå låååågt om jag får säga de själv men ifall sen var allt BAAAJS igen och nästa fredag så ska jag tårka i matsalen efter alla ;( fett jobbigt! och vi ska skriva typ två sidor på engelska om jag van en miljon kronor 8(

Efer skolan åkte jag till mira hon rider ju på torsdagar och jag brukar följa me och gissa vem
hon fick jo sura söta Gabor en gammal favo till mira som jag nu har tagit beslag på för de är synd att han är sur men han slappnar facktis av om man Maserar hals mucklera på honom och alla ba ÅÅ nu ska du ju bara borsta av suringen haahah.... inte okej!

men här kommer en bild på den lilla kusen :D



SÖÖÖÖÖT!


jaja vi ses puss&kram /(/ Eliinh

GO midda :D

Hejsan ;)

Jag vet att inte skrev i går men han inte men då men jag var med Maja så n ivet men
I dag gick jag hem när jag slutade hadde sälskap me Majsen tog lite bilder som ni får se ;)

sen börgade min Tiather kl 17.00 till 18.30 ganska långt men nu ska jag äta potatisgrateng..... :) faktist ganska gott :P  nu kommer lite bilder från innan tiather och efter vi ses





Maja innan tiather



Elinh innan tiather




Hoppsan





hahaha blundar på bilden men de här iallafall Dagens LOOOOOOK




Majsen efter Tiather ;) åp väg hemm





Majas ruuuuumppa




Ensam liten sak
:*(




O.O





HIssen efter tiather


ne nu ska jag titta klart på vänner på kanl fem :D

ses PUSS&KRAM /(/ Eliinh

Go Kväll

Halojsan ;)

nu ska jag såva :( måste upp tidigt ;) ska möta Majsen kvart i nio :D

Jo juste i morse så skulle dom sätta nya bredbands utag i alla rum. och då kom dom klockan 8! och började sjunga och instalera saker för de är gubbar i allas lägenheter :( men dom är klara och har gått
hadde dans i dag är heelt körd D:
och har ingggggga bilder från i dag men ses puss&kram /(/ Eliinh




Go Kväll

I morn börgar skolan ;( fast endå lite lite lite skönt :)

Ja Jag träffade MIra i dag som jag sa innan och vi hadde välldigt trevligt. ;) vi åkte till stan och hon köpte ett par checka skor nu till vintern och vi käka på Donken .... drog hemm till henne fixa Naglarn hehe inte så fina i allafall inte höger :( så nu är jag hemma och har städat ska snart platta håtet och gå till sängs :D

dagen i bilder ;)






Miiiiiira :D





jag vet mitt huve ser ut att va big mamma men de äre inte okej ....




det är inge mellanrum mellan färgerna de är gliterr som inte syns på fottot heheh inte så fiina ;)






Men vi ses PUSS&KRAM /(/ ELiinh

GO midda ;)

Hejasn och goder morgon. Sovit gott??

De har jag ;). Harfacktist hunnit rida nu på morgonen och gissa vem jag fick jooo....



Adett :)

är en C-ponny med tempo om man får fart på honom
är en underlig ponny men otroligt sööt :) men synd att jag inte fick Fritz my fick honom :(
vi tränade på Voltera i gallop/Trav med att få fint ställda och lite diverse andra saker :D

Nuuuuu ska jag träffa Mira<3333 hon har landat nu och vi ska kanske åka till stan och ta en ficka ;)




Bygget går frammåt :D

SES PUSS&KRAM /(/ Eliinh

RSS 2.0