GRÖNSAKER :D

TJAAAH :D
Sitter ny dushad men cpp hår D:ingen hemma D:
Idag har jag ridit på morgonen,fick rida Cindy♥
de gick braa



här är en bild av en liten del av nya stallet♦




några timmar senare.
TRFFADE JAG MIIRA c:
OCH vi har slappat och pantat BURKAR :D och köpt en chocklad ask :O


och vi får inte glömma att vi blev skäpsbrutna på miras typ frigebod  taaak D: vi skrek på hjääälp men ingen kooom D: tillslut kom MÅRTEN :D och fickade en stege :D


JAg vete fan hur vi kom upp ;)


NU ska jag fixa ny bild till min header
/(/ Eliinh

Kommentarer
Postat av: miraBD

hahahahahahaa cp men det va svårt att komma ner från det dära cp taket :o vi är duktiga okeej!!

2010-05-09 @ 21:58:37
Postat av: Fanny

HAHA xD



Rolig dag ^^

2010-05-10 @ 07:15:24
Postat av: eliinh

JA VI ÄR DUKITIGA :O

2010-05-14 @ 14:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0