Grattis Erik :D

Hola :D
JAG SUGER PÅ ATT LAGA MAAAT D:
Har as mycke och göra ööööö D:
måste...
fixa mina presenter
måla en mugg till honom xD
käka
dusha
prata me miiiira i några timmar
blogga

MEn i dag har jag vart i skolan ...
Vart på de underbara IKea me korven
varit i skäris
och käkat chips

Bilder









ÄLSKAE IKEA KOOORV :D:D




dålig bild men tipsar om den här (KAN INTE STAVA) fondeishen


Såg den cooola 3 BILEN :O












I morn bild de till att hämta mina saker i stall Jordan och säga farväl..

/(/ Eliinh

Kommentarer
Postat av: den snygge

hahaha det var coolastee dageen :D :D :D coolaste bileen å coolaste ikeea å coolaste vattnet :s :D

2010-05-12 @ 21:58:17
Postat av: Fanny

HAHA :D

2010-05-13 @ 09:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0