FRUKT ;D

HOOOOLA :D

hafft en skön dag i dag ;)

Dagen börgar me att jag vaknar och sätter på tven och glor på Wall-E :D
sen träffa Jennifer och Naomi men Naomi dissade oss :S :P
så jag och jennifer köper glass,jordgubbar och socker dricka och drar till fruck parken och har lite maaajs



och lekte lite i frukt parken :D




D:
sen åkte vi hem till jennifer och spelade monopol xD hehehe
och medans så tittade vi på



yeea :D

och sen




och jennifer vaan D:

sen åkte vi till LIDEL ;D och köpte chocklad som smakade som mina älskade Kinder Maxi

och sen skulle jennifer ut och käka och jag är hemma och har tråååk D:
/(/ Eliinh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en rolig dag :D<3

2010-05-15 @ 20:47:56
Postat av: mira :D

ööh :o

2010-05-15 @ 23:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0