COOLT :O

TJENARE :D

NU Är jag hemma D:

I mornse- red jag och jag fick se de nya stallet som är jätte fin och jag fick FRIIIITZ <3

NÅGRA TIMMAR SENARE-



I DAG Fyller ju VÅRAN älskade tvärbana år :D hehe så jag och Mira
Åkte till tvärbanans Kalas som var jätte svårt att hitta för man tog en Cool gammal buss
dit tvärbanorna sover :P där vare KALAS men EN MINIATYR HOPP BORG OCH MASSA SAKER OCH JAG och MIra ÅKTE MINi TÅG PÅ RÄLS ! MEN......... de tuffaste va att jag och Mira ..HAR...FÅTT.....KÖRA...EN ...TVÄRBANA.... IN I typ TVÄRBANE HUSET haha
WOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!! men mira har bilderna D:
SÅ COOLT! de va fett läskigt FAst jag fick inte köra en gammal ♦

;)

JAg och mira åker mini tåg på räls


MEN Nu återgår vi till att jag bloggar igen :O
ja jag bloggar igen.

/(/ Eliinh




Kommentarer
Postat av: mira

jaa wow så tufft :D Hahahaa man ser hanns maaageee xD

2010-05-02 @ 20:38:45
Postat av: Fanny

HAHA OKEJ :D

2010-05-03 @ 07:51:01
Postat av: Anonym

hahaha tjockis XP

2010-05-03 @ 15:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0