Även om jag inte känt dig så länge..

hej.....♥ Jag vet jag är löjlig men försök  och läs och hör på HELA låten samtidigt..





Jag hadde presic kommit hem från 2 timmars träning med Amanda då jag skulle hoppa in i dushen

och sen göra dom goda Salami mackorna och muffinsarna till Stall jordan då mira ringde och jag hörde inte vad hon sa men sen hörde jag att hon sa att vi inte skulle vara medryttare på min miranda ängel och Miras Krumelura :| Jag fattar inte ricktigt varför men för typ ett tag sen då de osckade och blixtrade så träffade den miras hus och deras in hårddisk och internett och pajade allt och vi ska betala pia nu i början på månaden men Mira kan inte för att nått och Käringen pia var tvungen att ha bätalt NU !! så hon sa att då är de ingen ide att vi rider dom ... asså pia har inga känslor ,hon är en kall elack SAK! men vi ska åka dit nån helg och hämta våra saker och säga hej då och då ska jag seriöst hoppa upp på Miranda Barbacka och gallopera ut i skogen med MIra och krumelura :'|............. DE är tur att dom inte har dött eller nått sånt men för oss har dom de

VAD SKA VI TA OSS TILL MIRA, LILL GRANIS I SKOGEN , PICKNICKARNA I SOMMAR OCH VÅRA BUSS HÄSTAR OCH VI SKA INTE TALA OM GUNNAR!
MIRANDA KRUMMIS OCH ZEBBEN OCH HONEY och skogen jag alltid pissade i när vi kom



M                                                 


K                                                   








NI Lyste upp min tisdag<3









ZEBBE OCH HONEY




DE är dom bästa bilderna jag Har <3

MIRANFA saknaden kommer bli stor av ditt söta ansickte och dina Bocksprong och din långsamhet
DE kan jag lova dig

GOD NATT OCH PUUS MIRA <3 /(/ ELIINH

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fina Bilder ^^

2010-05-05 @ 13:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0